slide
tovább ...

New slide

Nők előmenetele a munkahelyen? - vegyen részt az mtd Benchmark Kutatásban!
slide
tovább ...

New slide

Sokszínűségi Benchmark Klub - Éves klub tagságot válthat!
slide
tovább ...

New slide

mtd PRIZMA -sokszínűségi szervezetfejlesztési modell
slide
tovább ...

New slide

Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztatna? Segítünk!
slide
tovább ...

New slide

Vezetők, munkatársak egyedi igényekre épülő képzése...
slide
tovább ...

New slide

Vállalati rehabilitációs koordinátor - új képzés az Esély Akadémián!
slide
tovább ...

New slide

CSR tanácsadás - a legjobb szakértőkkel KKV-k-nak is!
slide
tovább ...

New slide

Felelős foglalkoztatóként érdekli az EU gyakorlata? Csatlakozzon a Diversity Charterhez!
slide
tovább ...

New slide

Esélyegyenlőségi tervet szeretne?
slide
tovább ...

New slide

Vállalati diversity programokat szervezne?
slide
tovább ...

New slide

Diversity+Employer Branding= Diversity Branding
slide
tovább ...

New slide

A nők és férfiak egyenlősége a munkahelyen? - Vegyen részt az mtd Benchmark Kutatásban!
slide
tovább ...

New slide

Generációs együttműkődésben támogatná munkavállalóit?

EMPLOYER BRANDING – FÓKUSZBAN A MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY SOKSZÍNŰSÉGE- képzés 2 napban


A MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY ÉS A MUNKAADÓI MÁRKA FEJLESZTÉSÉNEK ÚJABB LEHETŐSÉGEI

Az mtd Tanácsadói Közösség

meghívja Önt az „Employer Branding”- avagy fókuszban a munkavállalói élmény sokszínűsége című,

a Kiváló Munkahely Partnerség szakértői által kidolgozott, két napos gyakorlatorientált képzésére.

 

Megközelítésünk

Hiszünk abban, hogy a munkáltatói márkaépítés nem eseti akciók, kampányok drága és bizonytalan sorozata, sokkal inkább gondolkodásmód, tudatosan épített kommunikációs stratégia, amelynek alapja egy olyan értékközösség, amely bevonz, megtart és inspirál. Ebben megtalálható a munkavállalói életciklus programjának tudatos felépítése (toborzástól a kilépésig) ugyanúgy, mint a munkáltatói érték ígéretek (EVP: employer value proposition) definiálása és kommunikációja. A munkavállaló egyén és az őt foglalkoztató szervezet fejlődése, hosszú távú boldogulása, jól léte elválaszthatatlan. Fontosnak tartjuk, hogy ezt a fejlődési folyamatot, a sokszínűség tisztelete, a befogadás kultúrája hassa át, így programunk szerves része az employer branding elkötelezettséget, szervezeti boldogságot és üzleti hatékonyságot támogató “diversity” aspektusaira is.

A képzés célja

Az Employer Branding számunkra egy olyan ügy, amelyben mélyen hiszünk, és ezt a hitet szeretnénk megosztani, átadni mindazoknak, akiket érdekel a téma, illetve akiknek feladatuk, vagy dolguk van vele. A program elméleti alapjait nemzetközi és hazai jógyakorlatokkal, esettanulmányokkal, közös gondolkodással mélyítjük el, segítve készség szintig fejleszteni a folyamatokat.

Tematika

Miért foglalkozzunk a munkáltatói márkaépítéssel?

Érvek, gyakorlati tapasztalatok, kutatási eredmények;

“Diversity Branding”, avagy a sokféleség tisztelete márkát teremt, és üzleti hasznot hoz;

Bevonás, a vezetőség bevonása, meggyőzése;

Üzleti helyzet feltérképezése, kommunikációs és HR audit;

Munkavállalói életciklus program modellje, módszerei és gyakorlata;

Munkáltatói érték í­géretek (EVP), amit a cég kí­nál, és be is tart;

A kommunikáció, mint a hatékony vállalati együttműködés tere;

A munkáltatói márka stratégia felépítése, kommunikációja, branding csatornák;

Hogyan kezdjünk hozzá, hogy valósítsuk meg, hogy mérjük az eredményeket

Tippek, gyakorlatok, módszertani eszközök;

 

Kinek ajánljuk?

HR, munkaügyi szakembereknek

Kommunikációs, marketing szakembereknek

CSR/Esélyegyenlőség terén dolgozó munkatársaknak

Vállalatok, intézmények tulajdonosainak, vezetőinek

…és mindenkinek, aki felismerte az emberekbe történő befektetés és az üzleti sikeresség közötti közvetlen összefüggést, aki lépéseket szeretne tenni a kiválóság irányába, és a munkavállalói élmény fejlesztését szeretné fókuszba helyezni…

A képzés elvégzését követően…

– alig várod majd, hogy visszatérj a cégedhez, és elmond a vezetőidnek, kollégáidnak az  érveidet, hogy miért kell stratégiai szintre emelni az employer brandinget, milyen  összefüggések vannak az emberekbe történő  befektetés és az üzleti sikeresség között;

–  stratégiai szemléletmóddal tudod  összefésülni és kiegészíteni a vállalatodnál meglévő employer branding akcióitokat;

– meg tudod határozni a munkavállalói élményfejlesztés szükséges lépéseit;

– azonosítani tudod, hogy miben vagytok egyediek, miért lehettek vonzóak a jelenlegi  és jövőbeni munkatársaitoknak,  és ezeket az  értékeket miként kommunikáljátok cégen belül és kívül;

 

Trénerek

Németh Judit, az mtd Tanácsadói Közösség ügyvezetője, senior HR tanácsadója

Judit 1997. óta dolgozik HR tanácsadóként. Eddigi tanácsadói tevékenysége során, részt vett vállalati HR kommunikáció kialakításában, teljesítményértékelésben, bértervezésben, munkakörtervezésben, képzésben, fejlesztésben, kompetencia alapú módszertanok kidolgozásában, munkatársak keresésében, kiválasztásában, karriermenedzsment folyamatokban. Az mtd Tanácsadói Közösség 2008-as megalapítása óta érdeklődésének középpontjába a munkavállalók lojalitásának, elköteleződésének növelése került így az általa végzett innovatív HR tanácsadási, szervezetfejlesztési folyamatokat áthatja a munkahelyi esélyegyenlőség, szervezeti sokszínűség elősegítésének, a befogadó vállalati kultúrák kialakításának igénye. Erőssége a stratégiai gondolkodás, fejlesztési projektjeire jellemző az üzleti eredményesség és az emberi tényező precíz, de kreatív összehangolása. https://www.linkedin.com/in/nemethjudit/

Hollósi Szabolcs, Employer Branding fejlesztési szakértő

Közel 20 éves tapasztalattal rendelkező emberi erőforrás-fejlesztési, területfejlesztési, vállalkozásfejlesztési szakértő, business coach, tréner, munkáltatói márkaépítő (egyedülálló végzettségét az Employer Branding College kurzusán „Certificate in Employer Brand Leadership” néven szerezte az országban másodikként). Stratégiai tervezés és a különböző szektorok (állami, önkormányzati, vállalati, civil, oktatási, tudományos) közötti együttműködések szervezése a legfőbb erősségei. Az emberközpontú munkahelyek fejlesztése mellett a társadalmi vállalkozások, és fenntartható CSR programok tervezése is szívügye. A saját tulajdonú BFH Európa Kft. 2003-as megalapítása előtt dolgozott önkormányzati szektorban, multinacionális vállalatnál (Philips Components), non profit szervezetnél és regionális fejlesztési ügynökségnél is. https://www.linkedin.com/in/hollosiszabolcs

Mezriczky László, vállalati kommunikációs szakértő

László nagyvállalati, elsősorban multinacionális környezetben eltöltött másfél évtized és összegyűjtött széleskörű felsővezetői tapasztalat birtokában 10 éve alapította meg vállalkozását, az Ispiro Consulting Kft-t. A cég elsősorban a vállalati együttműködés tere, a kommunikációs kapcsolatrendszer feltárásával és fejlesztésével foglalkozik. Speciális szakterületük a vállalati pletykakontroll, amelynek kidolgozását dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus, pletykakutatóval közösen végezték és gyakorlati megvalósításában is stratégiai partnerségben működnek együtt. Megoldásaik fókuszában a vállalati hatékonyság áll, ilyen értelemben a kommunikációt, mint speciális juttatási formát fogalmazzák meg. Az elmúlt évek gazdasági, munkaerőpiaci változásai tükrében Employer Branding és fluktuáció lassító megoldásaik széleskörben váltak keresetté. A Magyar Reklámszövetség vezetésének aktív tagja, évekig annak elnöke volt, jelenleg pedig a Superbrands szakmai zsűrijének tagja. https://www.linkedin.com/in/lászló-mezriczky

Időpont és helyszín 2018. november 21-22. (9:00-17:00) Serendo Life, 1114 Budapest, Bartók Béla út 9.

Részvételi díj 112.000 Ft + áfa/fő Amennyiben egy szervezet képviseletében 2 résztvevő regisztrál a képzésre, a második és minden további jelentkező részvételi díjából 10% kedvezményt adunk. Early-bird akció keretében 2018. október 10-ig 96.000 Ft+áfa/fő a részvételi díj. A két kedvezmény együtt nem érvényesíthető.

A díj tartalmazza a tréner munkadíját, a képzésen átadott jegyzeteket, és a szünetekben felszolgált frissítők árát. Parkolást és ebédet a helyszínen felár ellenében tudunk biztosítani.

Kérjük vegye figyelembe, hogy képzésünk struktúrája és tematikája vállalati szakemberek igényei alapján, és az ő munkájuk támogatására lett összeállítva. Ennek alapján tanácsadó cégek képviselőinek regisztrációját nem áll módunkban elfogadni!

Kapcsolat és jelentkezés

Németh Judit, programfelelős

e-mail: nemeth.judit@mtdtanacsado.hu

tel.: 06-30/201-1199 fax: 06-1/354-1209

https://mtdtanacsado.hu/jelentkezes-programra/

Felnőttképzési nyilvántartási szám:00879-2009 Az intézmény NSZFH engedélyszáma: E-001018/2015

Egyedi képzési, tanácsadási igényeivel forduljon hozzánk bizalommal!

REGISZTRÁCIÓ

Térkép betöltése...

Időpont
Date(s) - 21/11/2018 - 22/11/2018
09:00 - 17:00

Helyszín
Serendo Life

Kategóriák