slide
tovább ...

New slide

Nők előmenetele a munkahelyen? - vegyen részt az mtd Benchmark Kutatásban!
slide
tovább ...

New slide

Sokszínűségi Benchmark Klub - Éves klub tagságot válthat!
slide
tovább ...

New slide

mtd PRIZMA -sokszínűségi szervezetfejlesztési modell
slide
tovább ...

New slide

Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztatna? Segítünk!
slide
tovább ...

New slide

Vezetők, munkatársak egyedi igényekre épülő képzése...
slide
tovább ...

New slide

Vállalati rehabilitációs koordinátor - új képzés az Esély Akadémián!
slide
tovább ...

New slide

CSR tanácsadás - a legjobb szakértőkkel KKV-k-nak is!
slide
tovább ...

New slide

Felelős foglalkoztatóként érdekli az EU gyakorlata? Csatlakozzon a Diversity Charterhez!
slide
tovább ...

New slide

Esélyegyenlőségi tervet szeretne?
slide
tovább ...

New slide

Vállalati diversity programokat szervezne?
slide
tovább ...

New slide

Diversity+Employer Branding= Diversity Branding
slide
tovább ...

New slide

A nők és férfiak egyenlősége a munkahelyen? - Vegyen részt az mtd Benchmark Kutatásban!
slide
tovább ...

New slide

Generációs együttműkődésben támogatná munkavállalóit?

EMPLOYER BRANDING – A MUNKAADÓI MÁRKAÉPÍTÉS ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA – képzés


Az mtd Tanácsadói Közösség

meghívja Önt az

 aon_hewitt_logo_red_blue_large

szakmai együttműködésével megvalósuló

„Employer Branding”-

a munkaadói márkaépítés elmélete és gyakorlata

című egy napos gyakorlatorientált képzésére.

 

 

A képzés célja

Napjainkban jelentős változáson megy át a munkaerőpiac, amely változás a legtöbb munkáltatót felkészületlenül ér. Már nemcsak a munkavállalók között folyik a harc a legjobb munkahelyekért, hanem a vállalatok is versengenek a legjobb potenciális munkavállalókért. Miért alakult ez így? Mi alapján döntenek a frissdiplomások egy vállalat mellett? Eltérnek-e ettől a tapasztaltak preferenciái? Vannak-e generációs sajátosságok? Hogyan lehet megfelelő választ és stratégiát – vagyis egy megalapozott Employer Brand-et felépíteni? Hogyan lehet a munkáltatói márkát mérni? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphatnak választ a képzés résztvevői.

 

Tematika

  • Az Employer Branding fogalmi háttere (mit értünk Employer Branding alatt, célcsoport, elemei stb.)
  • Employer Branding vs belső márkázás (HR-Marketing–PR találkozása, mi hívta életre, miért érdemes ezzel foglakozni,gyökerei, „ernyő” mivolta,helye, szerepe a szervezetben, cég specifikussága, a vezetőség és a munkavállalók szerepe)
  • Hogyan tervezzünk Employer Branding stratégiát?
  • Kutatási eredmények: Mit akar igazából a munkavállaló? Melyek a legfrissebb tendenciák? Mire kell felkészülniük a HR-eseknek?
  • A munkaadói márka elemzése, a márka megerősítését célzó intézkedési akcióterv kielekítása, és implementálása: esettanulmányok, jó és legjobb gyakorlatok:
    • mit tesznek a legjobbak? – employer branding belülről: a munkavállalói elkötelezettséget, büszkeséget növelő megoldások
    • mit tesznek a legvonzóbbak? – employer branding kifelé: a munkáltó vonzerejét növelő megoldások

Kinek ajánljuk?

  • HR, munkaügyi szakembereknek
  • Személyzeti/HR szolgáltatóknak
  • CSR, kommunikációs szakembereknek
  • Vállalkozások, intézmények vezetőinek, munkatársainak
  • Vállalkozásokat tömörítő szervezetek vezetőinek
  • Civil, érdekvédelmi szervezetek vezetőinek, képviselőinek
  • CSR/Esélyegyenlőség terén dolgozó munkatársaknak
  • Kommunikációs, marketing szakembereknek
  • Közép- és felsővezetőknek

 

Tréner

Szalay Nadja

Nadja senior tanácsadóként dolgozik az Aon Hewittnál, ügyfeleit támogatva a munkatársak vonzásának, megtartásának és motiválásának megalapozásában, megfelelő stratégiák kialakításában és megvalósításában. Projektmenedzserként vagy projekt tagként elkötelezettség mérési és fejlesztési projektekben, employer branding projektekben, kompetencia alapú, kompenzációs és teljesítménymenedzsment rendszerek kialakításában és fejlesztésében vesz részt.

Az Aon Hewitthoz 2004-ben csatlakozott. Jelenleg olyan innovatív, új megközelítések és megoldások kifejlesztésén dolgozik, mint például a BEngaged, a Make Engagement Happen, az Employer Branding vagy az Elkötelező vezetők.

 

Időpont és helyszín

2014. október 8.  (9:00-17:00)

Kinnarps Ház, 1133 Budapest, Váci út 92.

 

Részvételi díj

54.000 Ft + áfa/fő helyett, 48.000 Ft+áfa/fő

Amennyiben egy szervezet képviseletében 2 résztvevő regisztrál a képzésre, a második jelentkező részvételi díjából 10% kedvezményt adunk.

A részvételi díj tartalmazza a tréner munkadíját, a Tehetségmágnesek című könyv költségét, a képzésen átadott jegyzeteket, és a szünetekben felszolgált frissítők árát. Parkolást és ebédet a helyszínen felár ellenében tudunk biztosítani.

 

Kapcsolat és jelentkezés

Németh Judit, programfelelős

e-mail: nemeth.judit@mtdtanacsado.hu

tel.: 06-30/201-1199

fax: 06-1/354-1209

www.mtdtanacsado.hu

 

Felnőttképzési nyilvántartási szám:00879-2009

Intézményakkreditációs lajstromszám: AL- 2852

 

 

Egyedi képzési, tanácsadási igényeivel forduljon hozzánk bizalommal!

 

info@mtdtanacsado.hu

Térkép betöltése...

Időpont
Date(s) - 08/10/2014
09:00 - 17:00

Helyszín
Kinnarps Ház

Kategóriák