slide
tovább ...

New slide

Nők előmenetele a munkahelyen? - vegyen részt az mtd Benchmark Kutatásban!
slide
tovább ...

New slide

Sokszínűségi Benchmark Klub - Éves klub tagságot válthat!
slide
tovább ...

New slide

mtd PRIZMA -sokszínűségi szervezetfejlesztési modell
slide
tovább ...

New slide

Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztatna? Segítünk!
slide
tovább ...

New slide

Vezetők, munkatársak egyedi igényekre épülő képzése...
slide
tovább ...

New slide

Vállalati rehabilitációs koordinátor - új képzés az Esély Akadémián!
slide
tovább ...

New slide

CSR tanácsadás - a legjobb szakértőkkel KKV-k-nak is!
slide
tovább ...

New slide

Felelős foglalkoztatóként érdekli az EU gyakorlata? Csatlakozzon a Diversity Charterhez!
slide
tovább ...

New slide

Esélyegyenlőségi tervet szeretne?
slide
tovább ...

New slide

Vállalati diversity programokat szervezne?
slide
tovább ...

New slide

Diversity+Employer Branding= Diversity Branding
slide
tovább ...

New slide

A nők és férfiak egyenlősége a munkahelyen? - Vegyen részt az mtd Benchmark Kutatásban!
slide
tovább ...

New slide

Generációs együttműkődésben támogatná munkavállalóit?

Employer Branding

A munkáltatói márkaépítés (EB)  – a szervezeti boldogság növelése érdekében

Az elmúlt évek hatalmas változásokat hoztak a munkaerőpiacon. Korábban a munkavállalók versenyeztek a munkavállalókért, mára fordult a kocka, már a munkaadók vívnak csatát a munkavállalókért. A cégek márkává, a betöltendő pozíciók eladandó termékké váltak. A munkaadói márka akkor is jelen van, – és hatással van adott cég munkaerő vonzó és megtartó hatására – ha nincs tudatos építkezés mögötte, ha nem fektet adott cég abba energiát, hogy megkülönböztesse munkaadóként magát versenytársaitól.

Kiemelten fontossá vált, hogy a cégekről, mint munkáltatókról, mit gondolnak a munkaerőpiacon, milyen élmény kapcsolódik, egy-egy foglalkoztatóhoz, vagy éppen, milyen szinten áll a szervezeti boldogság. Véleményünk szerint, mindehhez nagy mértékben hozzájárul a munkahelyi esélyegyenlőség, szervezeti sokféleség fejlettségi szintje, ebből a megfontolásból alakítottuk ki képzésekből és tanácsadási tevékenységből álló, “diversity” fókuszú Employer Branding fejlesztést célzó, szolgáltatási palettánkat.

A munkáltatói márka alapvetően minden olyan speciális értéket és ajánlatot magába foglal, melyet a cég, mint munkaadó közvetí­t, ígér a meglévő – és jövőbeli munkavállalói felé. A munkáltatói márkaépítésben a HR, marketing és kommunikációs területek együttműködésére van szükség, és alapvető fontosságú a vezetés, cégtulajdonosok stratégiai támogatása.

A munkáltatói márka (brand) hatékony kommunikációja segí­t a cégeknek kedvező képet kialakí­tani saját magukról, bevonzani, motiválni, elkötelezetté tenni és megtartani a számukra fontos munkavállalókat, amely erősiti a piaci pozíciójukat is.

Milyen együttműködést kínálunk? 

A munkáltatói márkaépítés során, tanácsadóként a cég üzleti és HR stratégiáját/céljait kiindulópontként vesszük figyelembe, ezekkel, és a belső és külső márkakutatásokkal összhangban tervezzük meg a stratégiát, a munkavállalói életutakat támogató programokat és a kommunikációs akciókat.

A fejlesztési folyamat végrehajtásánál a közös munkára, az együtt  gondolkodásra alapozunk. A cégvezetés és a munkatársak sikeres bevonásával készítjük elő a jól működő munkáltatói márkastratégiát. 

Fejlesztési folyamat, ami szerint dolgozunk (integrált változásmenedzsment)

  1. Business Case előkészítése (üzleti indokoltság)
  2. Helyzetelemzés (külső, belső környezet)
  3. A munkáltatói márkastratégia meghatározása
  4. Tervezés, kommunikáció
  5. Monitoring

Bővebb információért, forduljon hozzánk: info@mtdtanacsado.hu